03 de juliol 2012

EL SILENCI

Alicia Talaya - Teràpies Cardedeu - el silenci












És temps de silenci, d’observar què passa interiorment dins el nostre cos. Quins sentiments tenim, però sobretot quines emocions ens surten.

Tanco els meus ulls i la meva ment queda relaxada i en silenci, però és aleshores quan veig una realitat que omple la meva ànima de llum i claretat.

En quin moment no l’he escoltat i quan no li vaig fer cas. La bellesa i l’harmonia han estat perdudes degut a la ira, l’orgull i la crítica…però això és el que significa la falta de silenci i pau interior.

A l’entrar en pau amb tu mateix, entra la pau del silenci. Calma els desitjos les il.lusions però és aquest moment que l’ho vell desapareix i allò nou neix en tu.

Si vols trobar la teva raó de ser, el perquè has nascut, dins el silenci ho trobaràs.

Observo el meu voltant, no jutjo, observo de nou i entenc que la meva vida és un regal.

Deixo les meves preocupacions a un costat, no tinc necessitat de dur un equipatge passat, ja que el meu cor té la necessitat de seguir amb un viatge meravellós que és la meva vida.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada