08 d’octubre 2012

AGAFADES DE LA MÀ


És preciós veure com ja han passat set anys del meu transplantament de ronyó i veure com he evolucionat.

M’agradaria compartir amb tots vosaltres aquest camí de vida. És molt important fer honor a les dues medicines que ens acompanyen i ens envolten.

Estic parlant de la medicina convencional i la medicina alternativa.

Amb la primera faig tots els meus controls mèdics, però els bons resultats d’aquests van de la mà amb tota la meva feina a nivell terapèutic.

Amb els canvis d’estacions és important preguntar al nostre cos què necessita, un massatge d’osteopatia, unes flors de Bach per aixecar l’ànim o bé una sessió d’acupuntura.

Però el que és cert, és que si jo em cuido per dins, els meus resultat clínics estan contents i jo també de gaudir de les dues medicines agafades de la mà.

Alicia Talaya - Teràpies a Cardedeu - medicines agafades de la mà



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada