19 de novembre 2012

MUSTARD


Alicia Talaya - teràpies a Cardedeu - flors de Bach: mustardContinuem amb el grup de flors de Bach que ens parlen de depressió.

Utilitzem aquesta Flor de Bach en les teràpies naturals per ajudar en processos de depressió.
El seu nom científic és: Sinapis arvensis - Mostaza - Mostassa.





En quins casos et recomanaria jo aquesta Flor de Bach?

Per les persones que es senten tristes profundament, depressió profunda i sobtada sense cap raó aparent, que tal com ve se'n va. Apareix com un núvol negre que baixa a sobre de la persona, ocupant-ho tot, destruint l'alegria, sense poder fer res raonable o lògic per sortir-se'n d'aquesta situació. Persones que tenen èpoques en què estan bé i èpoques en què estan malament.
Melancòlics, depressió de tardor – primavera. Ploren per dins.

Exemple: No sé que em passa però avui m’he aixecat trista. A mi el Nadal em deprimeix, 20 abans em deprimeixo.

Quines qualitats positives he notat en els pacients que l’han pres:

Claredat d’esperit, fe, alegria, pau. Despertar lentament d'un profund i fosc somni. Felicitat i alegria de viure. Es viuen els dies, tant els clars com els foscos, amb claredat interior, serenor i estabilitat. Restauren l’equilibri.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada