21 de gener 2013

ELS DEU SECRETS DE L'ABUNDANT FELICITAT


L’abundància de la Felicitat no és tan sols lliurar-se de la depressió i del dolor, consisteix en una sensació d’alegria davant la vida. Podem convertir els triomfs en obstacles.

Primer estar el poder de l’actitud davant la vida els meus pensaments em fan ser feliç els controlo i controlo la meva felicitat.

Segon el poder del cos. Els meus moviments afecten a les meves emocions. Fer exercici ens allibera de l’estrès i fa que ens sentim millor.

Tercer el poder del moment viure el moment, la felicitat no està amb els anys, mesos, sinó en els moments.

Quart el poder de la pròpia imatge. Un és com ell creu que és, per això dec estar content amb mi mateix cadascú de nosaltres som especials. Cal fer afirmacions cada dia positives, afirmant el tipus de persona que volem ser.

Cinquè el poder dels reptes. Ens donen un propòsit i un significat.

Sisè el poder de l’humor. Ens allibera de l’estrès i ens crea sentiments de felicitat. Riure ens fa incrementar el poder de la concentració i augmenten la capacitat de resoldre problemes.

Setè el poder del perdó. Si tenim ressentiments i odi serà impossible ser feliços. Ningú pateix per la meva amargura, tan sols jo.

Vuitè el poder del donar. No hem de tenir ni adquirir per nosaltres, sinó que hem de donar i ajudar als altres. Quanta més alegria i felicitat donem més rebem.

Novè el poder de les relacions. Tots necessitem relacionar-nos. Tota alegria compartida ens multiplica per dos, però si comparteixes un problema es redueix a la meitat.

Desè el poder de la fe. Sense fe no hi ha felicitat que duri. La fe crea confiança, ens dona pau i ens allibera l’ànima dels dubtes, les preocupacions l’ansitat i la por.

Alicia Talaya - teràpies Cardedeu - Els 10 secrets de l'abundant felicitat




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada